The Last of Us Part 2 forventes at blive lanceret den 19. juni 2020 og har modtaget meget had fra spillesamfundet på grund af en stor lækage af historier. På trods af dette mener mange, at spillet er godt, idet mange store spilmedier modtager en anmeldelseskopi af spillet.

The Last of Us Part 2 anmeldelser er ude, og de er ikke, hvad alle forventede. Selvom spillet stod over for modreaktion, er det hidtil No 1 -spillet på PlayStation 4 i år. Feedbacken har været meget positiv, hvor spillets Metascore er 96. Dette viser, at TLOU 2 er et mesterværk, som alle bør prøve.

The Last of Us Part 2 Metacritic kan forvente et skift i anmeldelser og andre scores, når spillet lanceres verden over. Anmeldelsesbombning er en ganske almindelig ting, som spilsamfundet gør. The Last of US Del 2 forudbestillinger har slået rekorder i Europa. Spillet har modtaget flere forudbestillinger end Marvel

The Last of Us Part 2 Metacritic kan forvente et skift i anmeldelser og andre scores, når spillet lanceres verden over. Anmeldelsesbombning er en ganske almindelig ting, som spilsamfundet gør. The Last of US Del 2 forudbestillinger har slået rekorder i Europa. Spillet har modtaget flere forudbestillinger end Marvel's Spiderman, hvilket er en kæmpe præstation for Naughty Dogs, da Spider-Man var en rekordstor i sig selv.

Naughty Dog kan være et lille studie, men det er kendt for at producere mesterværker inden for videospil. Det eneste, vi kan gøre, er at spille The Last of Us Part 2 selv og kontrollere, om det er godt eller ej. Anmeldelser er et godt medie til at se en samlet reaktion fra spillesamfundet.

Så lad os uden videre kigge på The Last of Us Part 2 anmeldelser:

IGN

Resultat: 10

The Last of Us Part 2 er et mesterværk, der udvikler gameplay, filmisk historiefortælling og rige verdensdesign af originalen på næsten alle måder.

TEGNESERIE

Resultat: 10

Selvom The Last of Us Part 2 nyder at gøre spillerne ubehagelige og minde dem om, at karakterer kan miste alt med et øjebliks varsel, er disse dystre træk en del af spillets appel, selvom charmen er en sygelig. Det er en monumental indsats i historiefortælling og en model for historier om hævn og konsekvenser skubbet frem af glædeligt gameplay, og selvom ikke alt, hvad du gør, vil sidde rigtigt hos dig, får spillet aldrig spillere til at tro, at resultatet ville blive noget andet.

TELEGRAF

Resultat: 10

The Last of Us Part 2 kan endda overgå sine forgængers resultater. For selvom det uundgåeligt mangler det første spilles chok af det nye, handler det i stedet på spillerens fortrolighed med dets karakterer og deres baghistorier for at tage dem et sted lige uventet. Og selvom det kan miste sit fokus lidt på de næstsidste hjul, får The Last of Us II til sidst et følelsesmæssigt slag, der vil kunne mærkes længe efter krediteringen.

VG24/7

Resultat: 10

Da kreditterne rullede på The Last of Us Part 2, summede jeg stadig af spændingen i de sidste par timer. Min loyalitet skiftede mellem karaktererne. Jeg voksede til at elske den, jeg hadede, og kunne ikke lide den, jeg elskede. Jeg lo, jeg rev op. Jeg følte vrede og opstemthed. Det er det nye høje vandmærke for videospilkarakterer, og jeg kan ikke vente på, at alle ser, hvor specielt det er. Så snart det sluttede, startede jeg New Game Plus op, og jeg oplever det igen med åbne øjne, hvor konteksten for den færdige historie præger ny betydning i de tidlige scener og karakterer. Jeg stryger ikke længere i mørket.

GameInformer

Resultat: 10

Det er et spil, der vendte mig ud og ind med hvert twist af skruen.

GamesRadar+

Resultat: 10

Naughty Dogs PS4-svansang er en forbløffende, absurd ambitiøs epos, der rækker langt ud over, hvad vi kunne have forestillet os for en opfølger til en klassiker nogensinde.

Destructoid

Score: 8,5

The Last of Us Part II genopfinder ikke hjulet, men det giver os et varigt glimt af en unik verden, der er værd at besøge gang på gang

Gamespot

Score-: 8

The Last of Us Part 2 er et hårdt spil for maven, dels fordi så meget af hvem Ellie er, og hvad hun gør, er uden for din kontrol. Hun er dybt kompliceret og mangelfuld, og hendes egoisme gør ondt på mange mennesker. Til tider føles den smerte, du påfører, så meningsløs, at den kan efterlade dig følelsesløs. Det hele er rodet og dystert og gjorde mig dybt ked af utallige årsager, men jo mere jeg reflekterer over det, jo mere værdsætter jeg historien og karaktererne i kernen. Jeg ville næsten ikke have noget af det til at ske som det gjorde, og det er det, der er både smukt og ødelæggende ved det.